Матч Прикарпатье — Карпаты был приостановлен из-за львовских фанатов

Судья на 25 минут прервал игру 1/16 финала Кубка Украины

ФК Карпаты
© ФК Карпаты

В Ивано-Франковске был приостановлен поединок 1/16 финала Кубка Украины «Прикарпатье» — «Карпаты».

После того, как игрок «Прикарпатья» Дербах отличным дальним ударом сделал счет 2:0, львовские фанаты начали бесчинства на стадионе «Рух», скандировать «ганьба» и жечь файеры. В ответ на это главный арбитр поединка принял решение увести команды с поля.

Спустя 25 минут матч продолжился. В итоге «Карпаты» проиграли со счетом 1:2.

Источник — MatchDay

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    LAZIO
    LAZIO, 20.09.2017 23:04
    +1
    Tymchuk Andriy, 20.09.2017 21:50
    Солідна гра від Прикарпаття.А от до коментатора і оператора матчу є питання,через те що не об'єктивно відображали події які відбувалися під час безладу.
    Не гони...абсолютно адекватний коментатор на zik...
    LAZIO
    LAZIO, 20.09.2017 23:05
    +1
    ...вибачаюсь...недобре прочитав." Під час безладу"... тут ти правий....
    salenco
      salenco, 20.09.2017 23:21
    +7
    А Прикарпаття це ж команда другої ліги! І рівень прем'єр-ліги. Карпати-Гівно.
    Металіст-1925 вперед у прем'єр-лігу
    СЕРГЕЙ КАКУН
      СЕРГЕЙ КАКУН, 20.09.2017 23:45
    +6
    Деминский сдохни тварь не мучь команду
    NFHFC5
      NFHFC5, 21.09.2017 00:12
    +9
    ганьба кричали саме львівському фан сектору.
    Rostik Karpa
      Rostik Karpa, 21.09.2017 00:31
    +6
    Фанати повели себе кепсько але потрібно і їх зрозуміти, їздять з цими вівцями на всі виїзди, кучу часу тратять а вони в 2-го лігової команди пойоб..ють ( не в обіду Прикарпаттю)
    Rostik Karpa
      Rostik Karpa, 21.09.2017 00:33
    -3
    А що там кричали "ганьба" і тд, франківчани надовго таке запамятають, нерозумію чому вони недовольні, круте фаєр шоу як на мене )
    googlt
      googlt, 21.09.2017 08:09
    +2
    Олени, хорошо хотя бы стулья не ломали . Есть решение этой проблемы не нравится игра команды,не тратьте нервы не смотрите. Просто Карпаты в след сезоне сыграют там где им место в первой лиге,сезончик,создадут новую команду и через год все будут хорошо. Думаю в премьер за места ещё поборется.Желаю тренера взять,и дать ему шанс ,что то создать,а не уволить спустя месяц
    Oledok
      Oledok, 21.09.2017 09:19
    +5
    Rostik Karpa, 21.09.2017 00:33
    А що там кричали "ганьба" і тд, франківчани надовго таке запамятають, нерозумію чому вони недовольні, круте фаєр шоу як на мене )
    Ніхто не мав нічого проти фаєр шоу,але коли ці фаєри полетіли на поле,потім дебіли почали кидати здорові куски плитки в охоронців без касок,десь вирвали умивальник,який докинули до поля то це вже дич і бидло а не фанати.от тоді їм кричали ганьба і худоба...
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 21.09.2017 09:22
    +5
    Коли вже нарешті мусара займуться цими макаками безголовими із "Завжди невірних" ???????????????????????????????????????
    Oledok
      Oledok, 21.09.2017 09:23
    0
    Був момент,коли їм не вистачало розваг,то вони серйозно товклися між собою ,чоловік по 10-20
    LembergWestUkraine
      LembergWestUkraine, 21.09.2017 09:25
    +2
    Нехай ідуть в Женеву до вбивці Димінського і там кидають фаєри, рагулі малолітні мають піти під суд за такі безпорядки! Ганьба малолітнім ган...донам із "Завжди невірних гопніків"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LAZIO
    LAZIO, 21.09.2017 09:42
    +1
    Rostik Karpa, 21.09.2017 00:33
    А що там кричали "ганьба" і тд, франківчани надовго таке запамятають, нерозумію чому вони недовольні, круте фаєр шоу як на мене )
    Круте??? БІльше 30-ти травмованих і декілька в лікарні...ІДИ назад паси корів і влаштовуй їм таке" фаєршоу"!!!
    goshamway
      goshamway, 21.09.2017 10:27
    -1
    дебилы блять (с) конь лавров
    уух
      уух, 21.09.2017 11:01
    +1
    Rostik Karpa, 21.09.2017 00:31
    Фанати повели себе кепсько але потрібно і їх зрозуміти, їздять з цими вівцями на всі виїзди, кучу часу тратять ....)
    то хай би не їздили. їх хтось примушує?
    aicraft1965
      aicraft1965, 21.09.2017 12:47
    0
    Рагули конченные!